Koti

Näitä kuvia voidaan painaa päästäksesi sivuston sivuille tai videoihin. (YouTube-videot englanniksi) Saatavilla on yli 40 kieltä, katso kielipainike.

Miksi planeettamme tarvitsee pelastuksen? YMPÄRISTÖRAUNIO

Useimmat hallituksen hyväksymät tutkijat vahvistavat, että fossiilisten polttoaineiden aiheuttama ilmaston lämpeneminen aiheuttaa ilmaston lämpenemistä lisääntyvien hiilipitoisuuksien vuoksi, mikä saa valtameremme kohoamaan vaarallisille tasoille, jotka vaarantavat kaiken elämän maapallolla ennen vuotta 2050. Monet kokevat, että ihmiskunta on ohittanut turvallisen rajan. ja että poliittiset hallitukset ovat edelleen haluttomia toimimaan riittävästi, nyt. Tämä tarkoittaa, että olemme tuomittuja. Ehdotuksemme on, että me tunnemme, että yli-inhimillinen lähde pelastaa ihmiskunnan planeetan Maan ulkopuolella.

Vaikka tämä sivusto on luokiteltu uskonnolliseksi, se ei ole sidoksissa mihinkään tiettyyn uskontoon. Uskonto, kuten politiikka, on, kuten Carl Marx sanoi, "kansan oopiumia" ja se on aiheuttanut suurimman osan yhteiskunnan ongelmista. Usein uskonnolliset ihmiset tuntevat olevansa parempia kuin ne, jotka eivät ole heidän uskontonsa, tämä ennakkoluulo on aiheuttanut niin paljon ongelmia maan päällä, varsinkin kun 66% meistä on syntynyt uskontoon. Monet noudattavat uskonnollisen kulttuurinsa perinteitä, mutta kuinka moni todella uskoo persoonalliseen Jumalaan/Allahiin? Button - Judd Fieldin "Herran päivä".


Musiikkivideo

Ole hyvä ja katso tämä sivusto, se on opas;

Elämäni, mihin se menee?

Meillä kaikilla on jonkinlainen henkilökohtainen suunnitelma, useimmilla meistä lopettaessamme koulutuksen, etsiessämme työtä, etsiessämme kumppania, yleensä perustaessamme perhettä, tämä koskee rahaa, autoa, kotia, nämä ovat tärkeitä asioita elämässämme, mutta me kaikki myös haluavat onnea, johon tämä liittyy; lomat, harrastukset, urheilu, viihde tutkiminen, ilman näitä lisähaasteita meistä tuntuisi kuin hamsteri häkissä juoksumatolla. Jotkut kokevat olevansa juoksumatolla, ja monet asuvat köyhissä maissa tai alueilla, joilla on kauheaa pulaa, kipukurjuutta ja kärsimystä. Tämä on todellista elämää, se on tapahtunut vuosisatojen ajan sekä hämmästyttävän inhimillisen edistyksen että äärimmäisen kärsimyksen, johon on viime aikoina liittynyt maailmanlaajuisia sulkemisia, sodan pelkoa, johon saattaa liittyä joukkotuhoaseita. LUE LISÄÄ:

Tämä hullu sota Ukrainassa. Monien mielestä Venäjän presidentti Putin on hullu ja että Ukrainan presidentti Zelenski ja sen kansat ovat rohkeita sankareita. Tämä on ainutlaatuisen länsimainen näkemys, ja monet mainitsevat entä muut erittäin traagiset sodat ympäri maailmaa, jotka länsimaiset tiedotusvälineet pääosin jättävät huomiotta, näille kansoille aiheutuu äärimmäistä kärsimystä ja epäoikeudenmukaisuutta, jotkut ovat pahempia, mutta niitä on kuitenkin tapahtunut useiden vuosien ajan. Ainoa ero tässä on, että vastakkainasettelu on suurvallan välillä, jolla on enemmän ydinaseita kuin useimmat maat. Tämä on vastakkainasettelu Naton välillä, jolla on yhtä paljon aseita kuin Venäjällä. Nämä aseet voivat tuhota kaiken elämän maapallolla ja paljon muuta. Joten on olemassa "PELKO", että tästä vastakkainasettelusta voi tulla ydinarmagedon. On myös huoli siitä, että kommunistinen Kiina voi hyökätä Taiwaniin, tämä aiheuttaisi sodan Yhdysvaltojen kanssa ja molemmilla mailla on ydinaseita. Tämä tarkoittaa, että ihmiskunta on saavuttanut KRIISIPISTEEN sekä ympäristötaloudellisesti että ww3:n kannalta, joten ihmiskunta tarvitsee pelastusta.

Toinen tuleminen. MIKSI TARVITAAN?

Jeesuksen mainitsemisen myötä saatat ajatella vauvaa seimessä tai kärsivää miestä, joka roikkuu ristillä, Isa joulua ja messua, että jos olemme hyviä, pääsemme taivaaseen, se mitä tapahtuu maalle on tuhoa, koska se on vain lavastus. lähettää. Tämä on esitetty pitämään uskonnolliset jäsenet pimeässä "totuudesta" siitä, miksi Kristus tulee takaisin. Hänen paluunsa on maailman hallitsijana, hän käski kristittyjä rukoilla, että hänen "valtakuntansa tulisi maan päälle" kuten taivaassa. Valtakunta on vahvempi hallitsija kuin tasavalta, tällä on lopullinen valta, varsinkin kun isa on Jumalan valitsema hallitsija, jolla on valtuudet jumalallisella hallitsijavallalla. Maaplaneetta on jumalan omaisuutta, ja hänen suunnitelmissaan on, että se asuu ihmisillä ja eläimillä, joten hän saattoi 1000 vuotta sitten ennakoida ihmiskatastrofin, joten pelastussuunnitelma tehtiin ennen Jeesuksen ensimmäistä tulemista. 5 minuutin animaatio selittää:

Ihmissääntö-tulokset
Share by: